Klachtenregeling

Wat als u niet tevreden bent over onze hulp?

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te ondersteunen. We doen dat op een eerlijke en respectvolle manier. Maar we zijn mensen. Het kan dus zijn dat u niet tevreden bent of een werkelijke klacht heeft. Wat dan? Bespreek het zo snel mogelijk met de vrijwilliger die u helpt. Misschien kan de lucht dan al geklaard worden en vindt u samen een oplossing. Zo niet dan kunt u zich tot de coördinator richten.

Externe, onafhankelijke klachtenfunctionaris

Wat als dit niets heeft opgelost? Of wat als u het toch liever eerst met iemand van buiten de organisatie bespreekt? SSHB support heeft een externe, onafhankelijke klachtenfunctionaris benoemd. U kunt contact met haar opnemen. Zij heeft geheimhoudingsplicht en bij haar zijn uw gegevens en uw verhaal dus veilig. Zij zal met u naar een oplossing zoeken.

U kunt op twee manieren contact opnemen met de externe onafhankelijke klachtenfunctionaris.

  1. In de map die u van ons kreeg, vindt u een klachtenformulier. Vul dit formulier in stuur het op naar SSHB support, ter attentie van de klachtenfunctionaris. Uw post komt ongeopend bij haar terecht. Zij zal dan binnen één week contact met u opnemen. Het postadres van SSHB support vindt u op de contactpagina.
  2. Vul onderstaand formulier in en verzend het. Uw klacht komt direct in de mailbox van de klachtenfunctionaris.

De hele tekst van onze klachtenregeling vindt u hier.

Klachtenformulier

    Naam *

    Adres *

    E-mailadres *

    Telefoonnummer *

    Afdeling *

    Tegen wie is de klacht gericht? *

    Heeft u de klacht besproken met de betrokken persoon? *

    Zo nee, waarom niet?

    Korte en kernachtige omschrijving van de klacht en de oplossing die u zelf zou willen *

    * verplichte velden